Inspirerende verhalen

De jury

De vakjury die uit de inzendingen de winnende ondernemers kiest, bestaat uit:

Waarom deze zoektocht naar de Sterke Schakels?

Vrijwel elke onderneming is onderdeel van een keten. Binnen die keten maken alle schakels elkaar sterker. Als coöperatieve bank gelooft Rabobank dat samenwerking essentieel is voor duurzame groei. Om bedrijven te helpen, zet Rabobank een aantal inspirerende voorbeelden in de spotlight. Zo hopen ze andere ondernemers te enthousiasmeren om nóg beter samen te werken en zelf ook een sterkere schakel te worden. Want dat is goed voor jouw onderneming én goed voor ondernemers in Nederland.

Veelgestelde vragen

De Ondernemer, in samenwerking met Rabobank, gaat op zoek naar de Sterke Schakels 2021.

Is jouw onderneming een sterke schakel in een succesvolle keten, meld je dan aan voor de verkiezing van de Sterke Schakels 2021. Dat kan eenvoudig via de aanmeldbutton op deze pagina. Je geeft daarbij niet alleen jouw eigen onderneming op, maar ook de bedrijven waarmee je samenwerkt.

Aanmelden kan tot 12 november 2021. De winnende keten wordt bekend gemaakt tijdens de Week van de Ondernemer op 18 november 2021.

Ondernemers en oud-hockeyers Naomi van As en Ellen Hoog gaan de komende weken langs bij een aantal ondernemingen, om uit te zoeken wat het geheim is van hun goede samenwerking. Die ontmoetingen worden gefilmd en daarvan worden online video’s gemaakt. Geef bij jouw aanmelding in een aantal alinea's aan waarom jij vindt dat jouw onderneming een sterke schakel is in een succesvolle keten. Alle inzendingen worden beoordeeld door de jury en wellicht komen Naomi en Ellen met de camera ook bij jou langs.

Bedrijven die zich aanmelden dingen mee naar de titel Sterke Schakel 2021 en maken kans op flink wat media aandacht. De winnende keten wordt in de spotlight gezet door middel van een multi-media pakket met daarin:

  • Een eigen aflevering van Sterke Schakels gepresenteerd door Ellen Hoog en Naomi van As
  • Publicatie van de video in een artikel op De Ondernemer
  • Promotie van het artikel via de online mediakanalen van o.a. De Ondernemer, Algemeen Dagblad & regionale titels, Volkskrant, Trouw en Het Parool
  • Vermelding in de nieuwsbrief en de social media kanalen van De Ondernemer